Afscheid nemen bestaat niet.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van volgchrissie - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet.... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van volgchrissie - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet....

28 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zo ik ben begonnen op een nieuwe weblog site, want de andere site werkte helaas helaas niet..

Volgende week rond deze tijd vlieg ik waarschijnlijk nog steeds hoog in de lucht, op weg naar Kaapstad. Op dat moment weet ik eindelijk hoe ik moet inchecken, op welke manier een vliegtuig de lucht in gaat en weer landen moet... hoe een vliegtuig er van binnen uitziet en ga zo maar door. Op dat moment heb ik Nederland achtergelaten en van iedereen afscheid genomen voor 3,5 maand. Maar.......op dit moment moet ik dat eerst nog gaan uitvoeren.

Mijn week van afscheid nemen is gisteren echt goed begonnen. Dierbaren, vrienden, kennissen die ik hier in Nederland achterlaat. En zoals het liedje van Marco Borsato zegt, afscheid nemen bestaat niet ik ga wel weg maar verlaat je niet... tsja zo is het wel. Ik ben er gewoon eventjes tussen uit en kom jullie daarna weer vergezellen. Ik ben soms helemaal verbaasd hoeveel mensen aan mij denken, lieve kaartjes/envelopjes/cadeautjes/berichtjes die worden gestuurd en gebracht.. Ontzettend bedankt!! :)

Deze week moet ik nog mijn laatste belangrijke boodschapjes doen, de kapper/tandarts/ schoonheidsspecialist een bezoek brengen en op school mijn laatste credits verdienen. Gelukkig hebben we ondertussen goed contact met de instelling in Zuid Afrika waar we ons onderzoek gaan verrichten en hebben we al een datum kunnen plannen wanneer we langs komen.

Ondertussen begint het al overal te kriebelen en word ik ook wel een beetje zenuwachtig. Brrr spannend, onbekend, avontuur maar ook super gaaf, gezellig, heerlijk warm weer (28 graden) dubbele gevoelens dus... Maar ik heb er tot nu toe gelukkig nog erg veel zin in!

liefs, Chris

• 28 Januari 2014 - 12:00

Jaany:

Chrissie! Ik ben trots op je!

• 28 Januari 2014 - 13:05

Hannie:

Ik wens je een fantastische tijd. En zie uit naar je reisverslag . Ga met God!!

• 28 Januari 2014 - 13:52

Hennyhoorn:

Een heel fijne tijd ga genieten he !!!

• 28 Januari 2014 - 14:00

Bjørn:

Nou spannend hoor.
    Geniet van alles wat je ziet.
    Gods zegen en vreugde.
    Bjørn en Janne-Marie

• 28 Januari 2014 - 19:59

Zwanie:

spannend hoor!! veel succes ermee!

Groetjes Zwanie